Semináře pro ředitele

Pomůžeme vám zlepšit kulturu školy
přes práci s vizí, hodnotami a strategickým plánem.

Semináře pro ředitele

Rozvoj dětí i kultury školy

Ředitel/ka nastavuje hodnoty a vizi školy. Na jejich základě pak tvoří strategický plán, ze kterého vychází, kdo, co, jak a do kdy bude ve škole dělat. Máloco se silným dopadem na kulturu školy a učení dětí se rodí bez systematického přístupu.

Učitelé všude na světě chtějí, aby dospělým i dětem ve škole bylo dobře. Ale málokdo ví, jak na to anebo co tomu obětovat. A přesto kulturu školy tvoří ředitel „na papíře“ či „ve sborovně“, ale vztahy s dětmi a rodiči dělají učitelé.

Děti se bez zdravé kultury nemohou dobře učit natož pak naplno a s radostí posouvat a rozvíjet. V oblasti chování (tedy norem vycházejících z hodnot) a vztahů mezi sebou i k dospělým replikují to, co vidí u učitelů a jiných dospělých či vrstevníků.

Škola je tak organismem, který ke zdravé kultuře potřebuje lídra s vizí, který ví že kultura školy stojí na vyladěných žitých hodnotách mezi učiteli. Že jen tak může žitá kultura školy rozvíjet občanskou gramotnost dětí.

Máme zkušenost se stovkami škol a jejich ředitel*kami/i napříč celou republikou a víme, jak vypadají úspěšné a zdravé školy. CEDU ředitelům pomáhá koučovacím výcvikem, sdílecím sebezkušenostním workshopem, konzultacemi, ale i školeními pro sborovny k žákovskému parlamentu či třídnické hodině u vás ve škole.