Představujeme se kresbou a sdílíme s ostatními.
Cíle a témata:
- Poznat vlastní možnosti a schopnosti, poznat se vzájemně s druhými.
- Rozvíjet komunikaci a prezentaci.
- Hledat silné stránky jednotlivců a výhody v jejich odlišnostech.
Průběh:
- Vyzvěte žáky, aby vždy do jednoho dílu čtyřlístku nakreslili své myšlenky. Mají za úkol odpovědět na následující zadání, která jim postupně odkrýváte:
Vyjádři svůj největší úspěch.
Vyjádři, v čem jsi dobrý, v čem vynikáš.
Co bys rád řekl ostatním?
V čem se chceš zdokonalit? - Po dokončení kresby žáky rozdělíme do dvojic prostřednictvím pexesa.
- V rozlosovaných dvojicích si žáci navzájem představí své čtyřlístky.
Reflexe:
Na závěr vytvořte velký kruh, v němž má každý z dvojice za úkol představit čtyřlístek svého partnera. Řekne o něm to, co se dozvěděl při vzájemném rozhovoru. Na závěr můžete žáky nechat jejich čtyřlístky vystavit na nástěnku.