Aktivita vhodná na úvod zasedání parlamentu či třídnické hodiny, kdy se chceme věnovat tomu, jaký kdo je a jak se děti navzájem vnímají. Aktivita posiluje pozitivní klima ve třídě.
Cíle a témata:
- Umět se vyjádřit.
- Hledat klady u ostatních.
- Formulovat svůj názor o druhých.
Průběh:
- Každý napíše na tři papíry do horního rohu své jméno a papíry předloží.
- Všechny listy dáme do krabice. Každý si vytáhne nové tři papíry, na kterých není jeho jméno.
- Na papír anonymně napíšeme spolužákovi (podle uvedeného jména)
Jeho povahovou vlastnost.
Jeho dovednost.
Co bych s ním/s ní chtěl/a podniknout (nějakou akci, činnost). - Popsané papíry se vrátí majitelům. Následuje diskuse o tom, co se kdo o sobě dozvěděl.
- Můžete udělat více kol, kdy se tahají papíry z krabice.