Žákovský parlament 1. stupně ze základní školy Za Alejí v Uherském Hradišti uspořádal mezi svými členy anketu. Přečtěte si, jaké byly odpovědi na tyto otázky:
1) Jak by měl vypadat náš prezident?
2) Kdybyste byli kouzelníci, jakou super schopnost byste panu prezidentovi přičarovali a proč?
3) Kdyby budoucí prezident přijel do naší školy, co byste mu ve škole ukázali?
4) Na co byste se ho zeptali?
Andělka MC:
1) Jako Petr Pavel nebo jako náš pan ředitel. Petr Pavel je totiž chytrý a pan ředitel je hodný a milý.
2) Být štědrý, aby ho měli všichni rádi.
3) Třídy MA, MB, MC, ME.
4) Zeptala bych se ho, kolik má roků?
Eva MC:
1) Jako Petr Pavel, protože je roztomilý a hodný.
2) Nelhat, protože pak mu můžeme věřit.
3) Třídy Montessori.
4) Kolik má dětí a kolik má let.
Veronika 3A, Vojta MB, Filip MB
1) Petr Pavel – mladý Masaryk. Je chytrý a sportovec.
2) Cestování časem k urovnání sporů.
3) Celou školu.
4) Kdyby vyhrál Petr Pavel, tak jaký má názor na Andreje Babiše.
Eliška ME, Jasmína 4A, Andělka 2.B
1) Měl by být důstojný, chytrý a neměl by slibovat nemožné a nereálné věci, měl by chránit a reprezentovat naši zemi.
2) Uměl by se teleportovat do všech zemí na světě, aby se mohl inspirovat a popřípadě jim pomoct.
3) Ukázali bychom mu žákovský parlament, bazén, Montessori třídy a systém naší jídelny.
4) Jak se mu líbí naše škola.
Adama MA, Rozálie MD, Kateřina 2.A
1) Aby měl rád zvířata, aby byl sebevědomý, chytrý, rozhodný, ženatý, aby pomáhal Ukrajině, aby naslouchal lidem, aby nenáviděl Putina.
2) Přesvědčivost – řešení hádek, aby přesvědčil Putina, aby přestal útočit na Ukrajinu.
3) Bazén
4) Jestli zná všechna souhvězdí v pořadí důležitosti.
Anežka MD
1) Muž, chytrý, hodný
2) Neměl by mít super schopnost, mohl by toho škaredě zneužít.
3) Ukázala bych mu moji třídu MD.
4) Jestli má rád kočky.
Děkujeme za zaslání koordinátorce parlamentu Kristýně Horákové.